Gue Di Ajak Ml Anaknya Ibu Warteg



jadi gini gan, ane kan ama temen2 ane biasa makan di warteg deket kampus. anak yg punya wartegnye cantik, chuby, putih mantep dah pokonya. ane ma temen2 ane makin semanget aje tuh makan di sono. namanye Dini gan, die kuliah malem di kampus ane juga, pinter orngnye, rajin bantu2 ortunye lagi. nah kalo die yg ngelayanin seringnye di godain tuh ama anak2 kampus yg makan di wartegnye, salah satunya kelompok ane gan. tapi ane agak pemalu kalo godain cwek, jadi ane paling pendengar setia aje pas temen2 godain tuh si dini. tapi ga tau kenape (bukan nye GE"er) pas ane liat die, die juga lagi pas liatin ane..nah salting deh doi pas ane liatin, pura2 ngelapin piring lah sambil senyam senyum nunduk malu ..hahahahaha : ( ane juga suka seh gan).



pas malem, ane kelaparan dikosan. so ane ke warteg si dini aje kebetulan buka sampe jam 11 malem, pas itu jam setengah sepuluh-an. pas nyampe di sono doi lagi duduk sendirian di depan, ya udah deh ane ajak ngbrol.

Ane : tumben malem2 ga ngampus?
dini : iya ibu lagi kerumah sakit dr magrib, jenguk bibi. jadi ga ada yg jaga warung ( bokapnye dah almarhum gan ). lagian kata anak2 dosennya ga masuk. mau beli makan?
ane : iya sih tadinya, tapi santai ah masih bisa di nego nie perut, pengen ngobrol dulu ( padahal dah keroncongan). ga sama cwoknya?
dini : udah lama putus, brengsek cwoknya..playboy
ane : ( dalem ati ane kesempatan neh..hahahaha )

gobrol cukup lama tuh gan sejeman ade tuh, dari sono die cerita ttg hatinye, ttg kisah cintanye dulu, ttg cwok idamannye..gw seh coman sebagai pendengar dan kasih saran dikit2 lah. karne perut dah keroncongan parah, ane ngbrol sambil makan deh, ditemenin ame doi pula..et dah kaya laki ma bini. lagi makan, ane di liatin gan..ahahaha..nambah gugup ane makan, malah sempet keselek.

dini : ngeliat kamu makan, jadi pengen makan juga..
ane : sok atuh din, makan brg ( kebetulan wartegnye lagi sepi, coman ane sama doi gan )
dini : A, boleh nanya ga?
ane : boleh din, asal jangan nanya soal pssi aje yah ?
dini : ah becanda aja neh..
ane : ya sekali2 lah becanda. emang mau nanya apa?
dini : Aa dah punya cwek?
ane : hahahaha..mana ada sih cwek yg mau sama Aa, udah jeek, mahasiswa kere pula..hahahaha
dini : kok ngomong gtu, sebenernya dini tuh dah lama suka ma aa, tapi malu soalnya aa ke sininya brg sama temen2nya sih, jadi dini malu ngbrolnya.
ane : ( nasi di sendok blom sempet masuk ke mulut ) masa seh din ? tapi kalo itu bner.. aa juga sebenernya dr dulu suka ma dini.. ya sama lah kaya yg dini bilang tadi...

dari situ mulai dah akrab gan ngbrolnya,, selayaknya orang baru jadian..

dini : a, nambah atuh makan-nya..
ane : boleh deh, tapi dikit aja nasinya ya?
dini : iya deh, boleh nanya 1 lagi? ( sambil dia ngambil nasinye )
ane : apa sok atuh :
dini : mau ga ML ma dini ?
ane : ( ane gan ), gmna yah..tapi aa blom pernah din...
dini : udah gpp a, cobain aja dulu..enak kok. malah dini sampe ketagihan..

deg2an ane gan, mana ane blom pernah nyobain yg namanya ML, keluar kringet dingin deh ane....akhirnye kite berdua ML di wartegnye. ane ampe mau muntah gan abis makan banyak malah diajak ML..tapi emang enak seh ML itu, manteb..apa lagi brg cwek sendri...

nih gan pic ML ane :





ML = MAKAN LALAPAN


Follow On Twitter